Sista måltiden...

.....i Umeå för detta år. Eller middagen! :)

Min kära vän Äm sa idag att ja måste juh tänka på va ja äter dom sista gångerna nu i sverige, å gissa vad det blev? 2st mackor med pricki korv och avokado och så en kopp välling! Finemang middag. Hoppas på en godare middag imorrn. Typ kanske spagetti och köttfärssås.

Fatta att imorrn jobbar jag min sista dag för detta år på golfbanan. Känns trist, men när man tänker på va man ska få göra i de närmaste 3 månaderna så gör det ABSOLUT inget. Tillbaks till Umeå kommer jag, känner att det är här ja hör hemma. Lägenhets sökning kommer det bli hela tiden ja är borta och är det nån av er som hittar en så hojta gärna till! :)

nu ska det ätas!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0