Sofie goes blond

Det sägs att vill man vara fin får man lida sägs det, detsamma gäller visst blonda slingor......
Vet inte om svägerskan var ovanligt hårdhänt eller om det är meningen att hårbotten ska smärta så nästan gråt framkallas. Men skämt å sido, det blev fint och jag är så glad att hon hjälpte mig för det finns inte en chans att jag skulle klarat det på egen hand.
 

Ser ni va blont?! ;)

Inte nog med det har jag klippt mig billigt idag. Var bara rena turen att jag fick en elev. Uppförsbacken börjar planas ut.

Bara 3 dagar kvar tills väskan ska ha packats färdigt och jag börjar min färd söderut. STRESS!

Godnatt/
Sofie


Kommentarer
Postat av: Sara Vestman

Tjenare bruden!

Du skrev att du ville ha lite tips om packning..ja maste tyvarr erkanna att jag ar SAMST pa att packa...hehe..dessutom reser jag med resvaska och inte ryggsack vilket visar annu mer hur dalig jag ar pa att packa..nae men kan fan inte bara ryggsack far sa javla ont i axlarna..hur som helst..om ni ska bo pa samma stalle i typ mer an 10 dag sa kan man faktiskt bestalla snus pa buysnus.com det ar billigare att kopa snus dar an i sverige...fick tips om den sidan i gar..du kanske redan visste det ? sen behover ni juh inte ta med er shampoo och grejor kanske bara i nan liten flaska for ni kan juh faktiskt kopa sant har =) sen har ja fan inge mer tips..for jag ar som sagt vardelos pa att packa..men tank pa att om ni flyger inom thailand med tex. air asia sa far man bara ta med sig 15 kg sen maste man betala overvikt..ja de var val allt ja hade att saga hehe =) ni aker nu snart va?

2008-09-09 @ 09:28:53
Postat av: Maria

Når setter du deg på flyet til Thailand? Er ikke misunnelig i det heeeele tatt!!

2008-09-09 @ 11:35:28
Postat av: Fi

Den 19e, GAH! Börjar kännas nervöst! ;)

2008-09-09 @ 13:19:48
Postat av: tina

tänk att alla vi 3 har gjort nått med håret tills vi drar! :D haha!

2008-09-09 @ 17:13:25
Postat av: Fi

Du får nog äran för det mest extrema iaf ;)

2008-09-09 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0