Två..

..dagar kvar sedan är det min tur att fylla 24 och BARA ha 6 år kvar tills jag är trettio! Fast jag hörde idag av ett barn att man kunde fylla tjugoelva så då är det ju faktiskt 7 år kvar till trettio ;)

Idag blev jag superglad då jag kom hem och kollade posten, ett brev innehållande en jättefin present samt ett handskrivet brev! Det värmer i hjärtat..



Annars har nedräkningen inför vad som komma skall..3 månader på resande fot! Vacciner har tagits, visum införskaffats, och väskan har plockats fram. Om exakt 19 dagar är det dags för att kliva på planet som ska ta oss med på nya äventyr! Om ni är sugen på att följa med oss på våran resa får ni mer än gärna göra det genom denna länk:
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=182067&section=undefined



It´s time to sleep!






/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0