Vem har tid att sova?

Inte jag! Listan är lång på vad som ska göras idag. Egentligen hade jag tänkt att rada upp den här men det skulle ta för lång tid. När jag tänker efter så är det egentligen ganska mycket utfyllnad som att äta, fika, toabesök, borsta tänderna m.m men det är än dock saker som ska göras och som tar tid.
Jag får nog lov att göra ett schema om det här ska gå ihop (för det har jag ju tid med?)

Men idag fyller iallafall fisfasterns gumsilumsa år! 12 år! STORT GRATTIS!

Dags att sussa en pytteliten stund.

/Sofie

Kommentarer
Postat av: Tina

hallå om du kan borsta tänderna och gå på toa samtidigt som jag gör så spar du juh iaf en 5 min av dagen! :) eller tio om du kan göra det på morgonen med! :D

2008-09-01 @ 20:56:58
Postat av: Fi

mm...händer att jag gör det, men har aldrig vågat tala om det för nån..

2008-09-02 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0