Vi tog..

..taget norrut och hamnade i Phitsanulok, Tina hoppar ur tuk-tuken for tidigt och munkarna ropar efter oss. Denna resa har bara pagatt i 4 dagar och redan har det hant en massa saker som jag inte kan sluta skratta at! Som sagt vill ni veta mera och se bilder (har ej laddat upp nagra an, men det kommer) sa far ni ga in pa resedagboken och soka pa wezone. Dar finns vi :)

Ajmsofine du maste ju blogga lite sa att vi vet vad som hander hemma!! :)

Ne nu ska jag lasa aftonbladet och sen blir det rummet och lite vila innan middag och sista middagen har i denna stad. Imorgon tar vi taget vidare uppat!

See ya!

Marie

Kommentarer
Postat av: annso

Jag hinner inte! Jag bara jobbar och när jag inte jobbar så sover jag..

8-24....... Idag sovmorgon till 9!

2008-09-24 @ 08:46:10
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0