Vid..

..denna tidpunkt nästa torsdag har förmodligen jag och Turner precis klivit på tåget i Östersund som ska ta oss ner till Arlanda där vi möter upp Fi på fredag för att sedan kliva på planet ner till Thailand och nya äventyr! Själv så har jag inte riktigt fattat att det är så nära!! Har jag inte jobbat så har jag varit nere i Sälen, i Umeå eller uppe i fjället! Tiden har verkligen bara sprungit iväg. Det var ju alldeles precis igår som vi bokade resan..eller?! Shit ibland kan jag tycka att det är lite skrämmande att tiden går så fort och det känns som om man inte har någon aning om vars den har tagit vägen? Men å andra sidan så tycker jag det är skönt. Jag vill leva mitt liv som om varje dag är den sista och jag har mer än gärna mycket fart och fläkt runt omkring mig! Damerna som jag jobbar tillsammans med påminner mig varje dag om att jag ska passa på att leva livet medan jag är ung och frisk och dom tycker verkligen att jag gör "rätt " i som är ute och reser och ser mig om här i världen! Dom orden stärker och dom orden gör att jag vill se och uppleva mer :)


Imorgon efter jobbet blir det hem och packa lilla väskan och sedan blir det Storjola! Ska bli skönt att få åka dit och säga "hej då" eller som jag hellre säger " vi ses snart igen"!


Dags att hoppa in i duschen! So long, my friends!




/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0