Vidare Sofie-rapport.

Getingsticket gör fortfarande ont. Smärtan har nu spridit sig ner längs hela benet.

Jag sitter här å frågar mig själv vem det är som försöker göra min tillvaro lite småjävlig hela tiden. Lämnade ju in kameran på service. Med tanke på att jag har lämnat in kameran tre gånger tidigare har jag konstaterat att dom kanske har världens snabbaste service. Så i måndags började jag fundera på varför kameran inte kommit tillbaka efter 3 veckor. Jag ringer till Knut Selins och dom har inte hört något. Dagen efter ringer Oscar upp och berättar att han pratat med Ricoh. Dom på service har slarvat bort min kamera! VA?! Okej, jag förstår att detta kan hända, vi är inte mer än människor. Trots det händer det ju förvånansvärt sällan, men när det händer så händer det ju mig. Jag skrattar bara för det är så typiskt. Nu skickar dom en ny kamera men vi får väl se om den kommer idag annars hinner jag ju inte få den innan jag reser neröver.

Slarvat bort min kamera...pff.

/Sofie

Kommentarer
Postat av: Äm

Men hallå du får ju faktiskt en ny kamera!! Hur bra är inte det med tanke på vad din gamla har upplevt?!

2008-09-11 @ 15:16:24
Postat av: Fi

Jajjajajajja, men jag har ju fått en ny kamera redan en gång å den verkade ju inte heller va nå sugen på att funka. Dom har inte ringt än så jag får väl knäppa kort till jul.

2008-09-11 @ 16:32:37
Postat av: tina

men jag har med mig min kamera plus ett usb minne på 4 G så nog klarar vi oss eller?!

2008-09-11 @ 17:35:19
Postat av: Fi

Njaa.....vettefan alltså. Nä haha ;) Okej, plus att jag har lagring på internet!

2008-09-11 @ 17:50:13
Postat av: tina

precis.....annars får vi köpa ett till usb minne, dom lär juh inte kosta så mycket! :D haha

2008-09-11 @ 18:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0