Biljetter ær køpta!

WOOOOHO YIIIIHAAAA! Sofie och Hanne ska på N.e.r.d den 20e, yes yes yes yes det ær sant! Jag hoppar och skuttar av glædje!

Var alltså på bio ikvæll. Såg Snarveien, den norska skræckisen som utspelar sig i Sverige och målar ut oss svenskar som tokiga tortyrer. Den var riktigt dålig men jag skrek mest (jag var alltså den enda som skrek och øverhuvudtaget tyckte den var læskig) och pulsen var høgre æn vad som egentligen ær møjligt. Tog ett tag innan jag lugnade ner mig och Hanne bara gapade åt mig och undrade vad jag hade før fel.

Tænkte lægga upp lite bilder från lite allt møjligt så ni får se vad som hænder.

 
 

 



Nee vilket mæck, blir på facebook istællet.

Kram på er

Fis


Kommentarer
Postat av: Äm

Fasen va coolt! Är riktigt avis på dig vännen!! :)

2009-08-11 @ 09:38:39
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: Storstrumpa

Du lägg inte ut kort på mina barn på f--- book är du snäll !

Har du läst godkännandet ?

Att alla bilder du lääger ut får de ha till vad de vill .. tex reklam , till ex kopiera till de som ber om bilderna... Osv ...

Du jag vill inte att de pedo´ som vill ska ha mina barn .. Jag har en lösenordskyddat blogg av ngn anledning... Inte för att vara elak utan bara för att jag är rädd om mina barn!!!



Kram Hönsmamman Lotha

2009-08-16 @ 00:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0