Dagens träning!

Fick för mig att ja skulle gå upp för backen. Ja men vadå det är nog inte så farligt. Haha! Kan skratta mig själv i ansiktet för att ja tänkte den tanken. Men de va inte allt för tungt eftersom jag klarade det, fast däremot är ja juh jäkligt envis och har ja bestämt mig så då jäklar ska ja göra det.
Väl uppe tog vi en pause och sen jagade vi lite renar och sen begav vi oss ner......gick liftspåret upp så tänkte ja med då tar ja den där svarta backen ner (björnryggen, eller vad den heter). Mina lår värkte och hundarna drog, ramlade en gång men annars gick det hyffsat bra, fast trött är ja juh nu! :)

Bilder kommer senare från helgen!

/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0