Det dær med bloggtorkan.

Skærpning på oss! Mest på den dær Mæææry och hon Ijmsåfine.

Gick ut en svæng efter jobbet. Nya snyggingen på brukbar var dær, krullhåret var dær och østgøten var dær. Det blev bara før mycket før mig.

Nu ær jag hemma, snackar med østgøten och længtar till ledig dag imorrn.


Var fest i kollektivet igår. Det var gaalet mycket folk. Nær jag klev upp imorse ser jag Bjørn från Narvik stæda i køket. Bjørn har inte bott hær sen i juni. Han skulle læmna øver nycklarna till tjejen som ska flytta in i hans rum så tænkte han "oooh det var lørdag igår, bæsta att kolla hur det ser ut", så kom han hit å det var burkar høgt å lågt. Nu ær det då skinande rent.
Summa summarum, vi som faktiskt bor hær och var på festen har inte stædat men killen som flyttade før 2 månder sen och INTE va på festen har putsat och fejat hela dan. Gøtt.

Nu ær det nattinatt.

Sofei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0