Hela huset..

..skakar när grävarn utanför huset rör på sig! Lite otäckt är det allt :)

Jag är hemskt dålig på att uppdatera mig men det har och göra med att jag inte gör någonting kul. Jag jobbar, jobbar och jobba och om jag inte jobbar så sover jag..kul?! Näää! Men om vi har tur så får vi ett efterlängtat NORMALT schema om cirkus två veckor!! Som det är just nu är det allt annat än normalt. Man jobbar 8 dagar är ledig en ynka dag, jobbar 7 dagar och ledig återigen en ynka dag - INTE okej! Och just det ja, jag jobbar ju varje helg oxå!

Imorse fick jag mig ett tokryck och gav mig ut på en promenix och efter det så började jag att packa lite porslin så nu är två skåp tomma. Det börjar ta sig!

Och i helgen shoppade jag och Turner varsin outfit till våran 80-tals fest - hahaha jäklar va snygga vi kommer att va :P


Ne nu blir det duschen och lite lunch och kanske lite sömn på soffan innan det är dags att cykla iväg och jobba 6 timmar.


Tjingeling!

/Äm

Kommentarer
Postat av: t

vi kommer juh va snyggast! weeeeee va ja längtar!

2009-08-11 @ 17:27:13
Postat av: Äm

Att vi kommer! Hahahah! Köpte det andra skärpet idag så nu är jag heeeeeeeeeelrosa! Mouhahahahahaa!

2009-08-11 @ 19:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0