Ikväll har..

..jag gjort en tidsresa tillbaka i tiden, för att vara exakt så hamnade jag tillbaka till den dära dagen jag aldrig kommer att glömma, den dära dagen som förändrade min syn på livet. Tisdag den 13 juli 2004..

Efter att ha läst alla bloggar som jag brukar läsa, loggat in och ut på facebook cirka tio ggr samt spelat fyra omgångar Betapet var jag allmänt uttråkad och kom att tänka på Lunarstorm. Shit tänkte jag det var inte igår, knapprade in adressen och efter några mislyckade inloggningsförsök lyckades jag till slut komma in. Det första jag gjorde var att söka upp Mattis sida och när jag bläddrade bakåt i hans gästbok kom tårarna. Klickade mig sedan vidare in på min sida och där hittade jag gamla "blogginlägg" och det första jag läste var från den där hemska dagen som vände upp och ner på min värld. Några timmar innan jag fick beskedet att våran älskade Mattis gått vidare till andra sidan skrev jag följande:

Tisdag. Tis 13 jul 2004 20:02 Övrigt, 137 läsare totalt
Allting känns bara så tungt idag. Vad är det som händer med min kära kusin? Rädd. Väntar bara på att telefonen ska ringa...

Vill bara vara ensam, men ändå inte.

Jag har en stor knut i magen.



Vips så var man tillbaka 5 år i tiden..


/Äm

Kommentarer
Postat av: mamma

STOR KRAM till dig vännen min.Förstår din saknad.Ni växte upp tillsammans o hade mycket gemensamt.Saknaden kommer alltid att finnas i våra hjärtan.Mer eller mindre beroende på i vilket samanhang tanken faller in.Kram kram

2009-08-13 @ 15:21:19
Postat av: mamma Birgitta

STOR KRAM till dig min vän.Förstår din saknad av din kära kusin.Ni växte upp tillsammans och hade mycket gemensamt.Saknaden som kommer o går i olika former beroende på när tanken faller på.Den känner nog vi alla som har fått förmånen att lära känna Mattias.Men han ska föralltid leva kvar som våran glade långeman som älskade att komma hem till oss o få fika =).Sänder även en tanke till hans familj.Kram Kram mamma

2009-08-13 @ 15:30:24
Postat av: Malin

*Kramar om*

2009-08-14 @ 11:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0