Jag ælskar vårt password.

Det får mig att bli varm i hjærtat, glad och lycklig liksom!

N.E.R.D var grymt bra! Å nær vi stegade in slog det mig att jag faktiskt sett dom live en gång førut men det verkar jag ju faktiskt helt glømt bort. Va ju på Quartfestivalen 2005 å såg dom, å lika bra var det då! Meen det var inte alls lika svettigt å bløtt. Det førsta som hænde var att jag fick en hel øl hælld øver mig, jag var så dyngsur man kan bli.
Vi har inte tagit många kort å dom få vi tog ær dåliga men dom kommer. Vi hade liksom fullt upp med armkroken å inte knuffas i bort ifrån varann.

Vi hade det iallfall supderskoj! Såg inte sista numret før det fanns helt enkelt inte mer luft att andas så vi var tvunget ut i luften och regnet. Gick på brukbar och såg dassigare ut æn uteliggarna. Træffade några från lille åsså Grethe.

Nu har jag kommit hem, borstat tænderna och suttit och babblat med grannen ett tag. Han hade bara shorts och bar øverkropp, jag hade svårt att se honom i øgonen. Hans bara øverkropp was goooood.

nu ær det natta, jobb imorrn. Bæst att se någotlunda utsøvd ut trots missfærgade øgonbryn å røda øgonvitor.

Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0