Sista natten....

....i lägenheten blire det inatt. Nu har ja då iaf städat det mesta, ska bara packa ner det sista i lådorna och sen är ja färdig. Så ikväll ska ja ta mig till godishuset å köpa lite yougurt godisar och sen ska ja mysa. Imorrn ska ja upp tidigt tidigt, börjar jobba vid halv sex och bussen går tio över fem om ja minns rätt. Men enbart för att ja ska sluta tidigare med. :) haha!

Ja hade tänkt å blogga om nått viktigt idag, men kom inte på vad det va för nått ja skulle snacka om, så det får bli en annan gång!

Imorrn kommer min far hit och sen packar vi in sakerna i släpvagnen och sen drar vi hemåt mot dorotea, jag kör! Sen på Fredag morgon så packar vi ur släpet, lämnar tillbaka det på OK och sen bär det av till BORGA! :) Där ska det byggas och mysas och vandras lite....gu så härligt med lång helg! Önskar ja alltid hade lång helg! haha!

Näe nu ska väl han som köpa mina möbler komma snart å betala så ja ska sluta, å sen blire å hämta upp tvätten, sen blire GODISHUSET! haha!

puss å gonatt!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0