Tänkte ge igen.....

....men det gick inte så bra. Imorse när jag gick in i kallförrådet tänkte ja att nu jäklar ska ja slänga lite bajs på fågeln som sket på mig igår, men det gick inte, för ja va inte bajsnödig och hade inga handskar på mig.
Så besviken på mig själv körde ja ut klipparen för att börja klippa. Men helt plötsligt så kommer dom flygandes och stör mig mitt i klippningen, flyger framför maskinen och svänger precis av från mitt huvud....jag tror det är krig pågång mellan oss.
Får se hur det går på Måndag om dom är sura på mig eller inte.

Appropå nått helt annat så hittade ja juh min cykel förra helgen, när ja kom ut på morgonen från Anders så stod pärlan där, men inte i den fina färgen vi hade målat den utan orange och blå.....what?! Å dessutom hade den mitt lås kvar, fast gick inte å låsa den så dom hädde bara på det så det såg ut som den va låst......tokigt!


Det dumma med dom som snodde den va att dom inte målade stödet eller under sadeln så det syntes juh direkt att det va min cykel. Hade även samma nya hjul och gamm sadel.....så surt för dom när dom kom ut å skulle hämta cykeln! haha! :)

Ikväll blir det kräftstjärt sallad och vin för min del, sen får man se om nån fler hakar på! :) haha

Puss å hej!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0