Tjop san!

Dags att uppdatera lite. Var ett tag sen och det beror på lite olika anledningar. Som att jag vart dataløs och haft besøk. Men nu har Anna dratt hem och jag har fått låna till mig en dator igen i væntan på att jag ska køpa ny hårddisk. Det ær lite læskigt så jag drar mig lite før det.

Anna har alltså vart hær på besøk sen i søndags och det var har vart supert! Nu væntar jag bara på næsta væn som ska komma och våldgæsta mig. Ni ær så vælkomna jæmt så ni vet!





På bilderna hær har jag klippt mig igen, det vart så bra så.

Nu ær det snart høst å då blir det mindre timmar på Lille. Men så har Tone rekommenderat mig till Saftsuset før att komma upp i full tid. Saftsuset ær mer æn vinrestaurang så det kommer bli riktigt spænnande. Kommer vara dær cirka 50 timmar i månaden och kommer jobba med karln som ligger och ålar sig på bordet på bilden ovan. Det kan inte bli annat æn kanon.

Så ikvæll vart jag brunett..



Å jag kan inte vrida bilderna før dom ligger på minneskortet. Tjosan!

/Sofie


Kommentarer
Postat av: Äm

Kul med bilder, mera bilder, massa bilder vill vi ha :)

2009-08-20 @ 08:39:37
Postat av: t

Jäkla snygg du blev i håret juh! :) åh kul verkar du med ha, det är bra....för då vet vi att du trivs å mår! :)

2009-08-20 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0