Toppdag!

Nær jag vaknade imorse blev det kafferep i køket och sen hoppade jag på bussen mot tiller till Charlotte. Planen var att vi skulle se tv hela dan men istællet tittade vi på hundar och åt hamburgare som gjorde oss kass i magen. Hoppade på næsta buss till næsta kusin medan Charlotte kom på vespan. Hos Joachim fick vi skratta bort magknipen till træningsværk. Haft det supermysigt. Blev precis hemskjutsad av Kimmen (hoho) i hans king cab dær vi spelade bond-dunkadunka.





Så hær ær jag nu, læser Lothas blogg, kollar mina kommentarer på våran blogg. Å om saknaden var illa igår så vet jag inte hur jag ska beskriva den hær kænslan. Så vill jag ha alla hær så jag sætter på P-As Gaia låt. Det gør ont i hela mig. Då kænner jag pløtsligt inte bara saknad och længtan utan panik. Førbannar vetskapen om hur det kænns att førlora nån. 

Fi

Kommentarer
Postat av: Storstrumpa

Du jag är så nära som en tanke..... Puss!

2009-08-24 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0