2009 börjar lida...

...mot sitt slut och snart välkomnar vi 2010!


Jag firade in 2009 tillsammans med Erika, Tina och en hel drös andra människor uppe i Borga därefter så rullade året på i full fart!

I början av januari flyttade jag till Umeå, fick mig en finfin andrahands lägenhet på Haga. Gick arbetslös en längre tid då dagarna gick åt till att fundera över livets innehåll. Åkte på en minisemester till Sälen och firade äntligen påsk i älskade Storjola tillsammans med min underbara släkt och familj. Därefter fick jag mig ett efterlängtat jobb med helt underbara arbetskamrater. Till en början hade vi ett Hawaii schema och det kändes inte som om man gjorde något annat än att jobba, men eftersom att vi har en av dom bästa cheferna så blev det tillslut ordning på schemat som slutade med önskeschema. Under sommaren så blev det en hel del hängande på uteserveringarna  tillsammans med goda vänner. Använde cykeln flitigt och cyklade från höger till vänster, upp och ner, runt, runt, runt i stan. Förflyttade mig från Haga till Liljansberget och min alldeles egna lägenhet!! Hösten kom och likaså mörkret, firade min kära mor som fyllde jämnt och bara en månad efter det var det min tur att fylla härliga 25. Regnet kom till Umeå och ville inte riktigt ge med sig, humöret åkte upp och ner som en jojo och vips så var det decembermånad med en massa julmys + en hel massa snö! Åkte ner till Stockholm och firade jul hos systeryster och J, jobbade/jobbar mellandagarna och på torsdag tar jag bussen hem till Dorro för att fira in det nya året i lugnet..

..2010 kommer att bli ett bra år, har redan bokat in en hel del aktiviteter. I mitten av januari lutar det åt kalas i Borga och första helgen i februari blir det Sälen och förhoppningsvis en massa skidåkning + afterski!!


So long!

/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0