Jag är nyklippt..

..med en FET lugg! Sjukt nöjd :) Hade lite ångest imorse då jag satt på bussen påväg till frissan, klippa lugg - inte klippa lugg!?! Så när hon frågade mig om det var någon speciell person jag ville klippa mig hos sa jag bara: En som är grym på att klippa lugg. Sagt och gjort så var luggen på plats, rak & fet!! Me like!

Är inne på mitt fjärde kvällspass och jag är sjukt less! Första och andra dagen går bra men sedan så vill man inget annat än att jobba dag!! Jaja det blir ju pengar iaf ;)

 

Imorgon blir det party party för hela slanten - längtar som en toka!! Får inte glömma att springa på systemet!!

 

Nee nu ska jag fixa lite musik till min spotify SOM JAG ÄNTLIGEN LYCKATS FIXA!! :P

 

Puss!

/Äm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0