ÄNTLIGEN!

Något som jag har längtat efter är en riktigt skön, solig vinterdag! Kan ni gissa vad?! Jag fick det idag!

Uppe med tuppen för att spela innebandy med jobbet kl 8, avslutas med sedvanlig frukost tillsammans innan arbetsdagen startar, jag som då var ledig fortsatte förbi jobbet och drog på stan. Nu har jag varit och gjort den där förbaskade synundersökningen jag har tjatat om, och resultatet visade ett brytningsfel men det är upp till mig hur jag vill göra med brillor eller inte. Blir en diskussion med mig själv, ekonomin och bilkörningen.. Behövs det verkligen?

Hur som helst så burnade jag hem med lillskrutten, slängde i en tvätt eller två och sen burnade jag upp på jobbet, lämnade in skidorna, slipade skridskorna och KÖPTE en sketen, kass och billig hockeyklubba (för JUNIORER?!!) och vad tror ni hände efter det? JO! Det ska jag berätta. Jag åkte skridskor, första gången på jag vet inte hur många år, ack så kul det är men så mör man blir i kroppen sen. Men det var sol, "lätt bris" och gnistrande snö (även om jag längtar till bara gator, cykel, gräs, värme och soooool) så var det sådär fantastiskt som jag hade hoppats. Det har ju varit snöstorm på mina lediga dagar den sista tiden! KUL! Idag hade jag tur...

Men nu ska jag fixa lite köttfärssås minsann! Yeah!


Kolla in stilen?!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0