Betapet..

..bulldoft och semlor! Sitter just nu hos AjmSofine. Hon är en riktigt bullmamma hon! Den dagen jag har barn så kommer jag att skicka dom till Annso så att dom får sig några bullar (för jag är ju ingen höjdare på att baka förutom morotskaka)!!

Annars så rullar dagarna på i vanlig ordning. Jag hänger i soffan framför teven, söker jobb och umgås med Rambo. Igår var jag på en arbetsintervju genom Manpower och kvinnan jag var hos gillade mig skarpt och trodde verkligen att detta jobb skulle passa mig! Så nu håller jag alla tummar och tår för att även företaget gillar mig!

Imorgon bär det av hem till Dorro. Jag längtar efter min familj!


Ne nu ska jag klämma lite fler bullar, måste ju passa på medans man kan :P


/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0