Bullmamma

Idag är jag en riktigt bullmamma..!

Vaknade upp, tog tag i tvätt och en snabbstädning, slängde ihop en köttfärslimpa som blev färdig lagom till jag var klar med mitt. Effektiv! ;P

Och nu bakar jag bullar! Både en sats vaniljbullar och semelbullar, så nu vankas det premiär. Jag som ALDRIG ätit en semla innan självaste fettisdagen, det är ju emot mina principer, då förstör man ju hela semelupplevelsen! Och nu ska jag fuska, men jag är så sugen, jag kan inte låta bli!

Välkomna :)

/a

Kommentarer
Postat av: lappen

inte fuska, det är fel....haha! :D när är fettisdagen egentligen?!

2009-02-05 @ 19:09:36
Postat av: annso

24/2 :)

2009-02-05 @ 20:00:07
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0