Då var..

..man tillbaka i stan igen efter en underbar helg hemma i Dorro!

Imorse vaknade jag av att solen lyste i hela lägenheten. Jag skyndade mig upp och på med kläderna för att sedan bege mig ut på en lång promenad med bra musk i öronen. Efter cirka en timme var jag tilbaka och precis när jag kommit in genom porten så började snön att falla igen. Snälla, snälla, snälla sluta snöa..iaf här i Umeå. Jag vill verkligen inte ha mer snö. Ge mig sommar och sol istället!

Gick igenom alla mina kort på datorn för att försöka välja vilka kort som jag vill framkalla nu och vilka som får vänta till ett senare tillfälle och det är inte det lättaste! Efter att gått igenom hälften av korten gav jag upp..

..och började istället att titta igenom min låda med gamla brev (både från vänner och gamla kärlekar) och kort. Tårarna rann titt som tätt och speciellt när jag hittade brev och kort från 2004. Året då hela mina värld rasade samman..








Idag fick jag iaf ett efterlängtat mail! Onsdag kl. 08.00 ska jag på en slutintervju och jag hoppas verkligen att det går vägen! För just nu kryper det i hela kroppen på mig, jag vill inget hellre än att arbeta!!


/äM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0