Nära att slå ihjäl mig....

....eller nästan! Flyttade medbrinagre idag vid fyra tiden och efter att ha skruvat en och ha startat liften så fastnar knappen och stegen börjar fara, tur va väl att jag hann trycka på stopp innan stegen försvann helt och for iväg.
Men det va lite lustigt så ja skrattade och tänkte....-hoppas ingen såg mig nu- För både liftvärd och tekniker va där, men dom såg inget....-Phu-

Annars har ja jobbat för fullt idag och det har verkligen tagit på mina krafter, så ikväll orkar ja varken laga mat eller göra nå annat, men matlådor måste ja laga vilket som, så så lätt kommer jag inte undan.

Men annars vill ja tacka Marie och Annso för att dom skickade hjärtliga gratulationer på alla hjärtans dag.

kram på er alla
/T

Kommentarer
Postat av: annso

Tina, vilken stjärna du är!



Och det var så lite så!



Snart är det den 17e!!

2009-02-15 @ 20:26:54
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: Äm

Men shit! Tur att det gick bra och att ingen såg dig för annars hade du nog fått höra det resten av säsongen!!! :P Nu håller jag mina tummar så hårt att dom nästan blöder!!

2009-02-15 @ 20:39:27
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: Anonym

japps på tisdag vet vi....fast kanske imorrn med, man vet aldrig, men så fort ja får veta så meddelar jag er! :) hihi!

2009-02-15 @ 21:03:00
Postat av: Äm

Good!Hoppas hoppas hoppas att det går vägen!

2009-02-15 @ 22:03:49
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0