Telemark....

....och sen blir det personalfest!
Det är morgondagen.
Halv fyra blir det after SKI och sen tjugo i fem så ska vi ha nån aktivitets grej och jag kommer att stå för att köra snowracer, eller BOB som det heter på mitt språk. Sen blir det hem och duscha och sen ska vi äta på Harrys vid halv nio.
Vilken underbar dag det kommer bli känner jag, så snart blire sängen.

Sen på söndag kommer jag att befinna mig i vasalopp spåret och hejja fram alla de där som kommer åka det dära loppet. :) Men nu snart blire sängen, för jag är helt totalt slut! :)

Kram Kram
/t

Kommentarer
Postat av: Äm

Hoppas att du får en trevlig dag med mycket sol! Och lycka till med telisarna :) puss!

2009-02-27 @ 23:22:52
URL: http://tillvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0