Turners svar på utmaningen! :)

Vilken mat äter du ofta?
På sistone har det blivit mycket green curry och kyckling och ris.....även tonfisk och grönsaker. Kanske det blir bättring senare eller något! :) haha!


När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Eftersom jag nästan aldrig är på kalas så brukar ja inte hjäpa till......oftast brukar dom ha såna där som gör sånt åt en, eller det kanske är bröllopp och sådant...men är ja hemma hos nån vän så hjälper jag mer än gärna till :)


Var sitter du helst när du bloggar?
Det blir nog soffan just nu, för där ligger min kära dator Sixten och degar!


Köper du ofta Triss?
Nej, nästan aldrig nu för tiden, fast får nog börja, hur ska ja annars bli rik?


Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Det måste juh bli Thailand. har man int vart där så tycker jag att man ska besöka landet!


Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Ja du har bara 1, 2, 4 och 6:an så det blir nog mest på 6:an!


Jahap det va väl mina svar, själv orkar ja inte utmana nån så det får bli som det blir! :) haha!
Men annars kan ja bara påpeka att det är grymt kallt här i Sälen nu för tiden....typ över 20 minus på mornarna och sen sjunker det väl till en 10-15, men kallt ändå! :) Men det är bara att härda ut! haha

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0