Utmanad!

Då är det väl bara att svara på frågorna då...

Vilken mat äter du ofta?
Pasta. Tror ärligt talat att jag har ätit pasta varje dag hela januri.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Burkar hemskt sällan gå på kalas, men dom få gånger jag gör det så ger jag oftast en hjälpande hand.

Var sitter du helst när du bloggar?
Soffan! Men just nu köksbordet eftersom att min kabel är glapp och jag har blivit tvungen att tejpa den!!

Köper du ofta Triss?
Njae nu händer det hemskt sällan. Men på den gamla goda tiden då jag och Tina hängde tillsammans på helgerna så kunde det bli en lott eller två.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Underbara, älskade Thailand!

Vilken tv-kanal tittar du mest på?
3:an, 4:an och 5:an

Regler för utmaningen
Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem på deras bloggar. Be dem kolla in din och låt sedan den personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar:

AjmSofine

Fofie

Turner

Och en frivillig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0