Cykeln är borta....

....och jag börjar verkligen tappa tålamodet för detta. Det är 3:e cykeln som försvinner från mig. Varför?
Vad har ja gjort? hmm....inget säkert utan han där uppe tycker jag ska börja gå till jobbet så jag får röra på mig....
jaja tycker han det så ska ja väl göra det då.....ja som tycker om att cykla.....hmm.....bajs!

Vill bara säga......Jag är inte ens arg....är tom inuti.....less......finns ingen ilska, bara tomhet.....varsågod till cykeln, men ser ja den så då jäklar är den min igen å den som cyklar på den lär inte sitta kvar så länge!

/t

Kommentarer
Postat av: Äm

Karma Tina, karma! Jag lovar dig att om jag ser din cykel så kommer det inte bli roligt för den som sitter på den!

2009-07-19 @ 17:27:55
Postat av: t

karma, ja vet....undra vad ja då gjort för att förtjäna detta. Hmm..måste ja fundera på! :)

2009-07-19 @ 20:12:20
Postat av: Äm

Haha vi kan bikta oss om du vill någon dag :P

2009-07-20 @ 14:58:12
Postat av: t

känns som att det kanske är på tiden att vi gör det! :P

2009-07-20 @ 16:54:31
Postat av: Äm

Haha på fredag :P

2009-07-20 @ 17:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0