Dags att blogga!

Ja nu ær det på tiden! Har antagligen gjort en massa skoj sen sist jag bloggade.Minns inte nær det var senast meeen jag har iallafall hunnit haft semester en vecka. Det vill sæga mysa massa med tante med familj, bror med familj, mor, far, mormor och Turid. Haft det alldeles underbart! Jag har bland annat inte druckit øl på en vecka och bestæmt att jag ska flytta till Bangsund. Drømde att jag ska ta øver mormors hus å det var en bra drøm.

Det kommer bilder sen från min ferieuke.

Sen kom jag hem med tåget igår, gick på jobb med onda føtter men gick ændå ut på kvællen. Hade sjukt skoj. Roligaste utekvællen sen jag kom till Trondheim, trots att jag var drængt i øl i vit t-shirt, trots att varenda kotte på st
llet trampat på mina føtter, trots att nån tydligen kænd fotbollsspelare haft sitt finger i mitt øga.

Hamnade på skitkul nasch men fick sova med Inger-Beate som børjade snarka mitt i ett enligt mig viktigt samtal.

ikvæll støtte jag på Viggo på Brukbar efter att Hanne øvertalat mig att ta en "kaffe" med henne. Blev många kaffe å nu har jag talsvårigheter. Viggo som tidigare presenterat mig før snyggaste mannen på jorden fick lov att fortsætta sin jakt på karlar åt mig. Råååkade næmna att killen med superlockigt hår å rosa byxor ær ju het. Jaaa men Nick han kænner ju jag sæger Viggo. 5 minuter senare sitter han vid mitt bord. Jag svettas, rodnar, skakar, læspar och stammar men lyckas iallafall få ur mig mitt namn. Puddingen sæger att jamen dig har jag sett førut, på ditt jobb,dær brukar jag gå førbi.
Jag vill fria.
Den hær killen ær så sjukt snygg, han har den coolaste stilen, hans hår ær så grannt, han har så fantastikt skægg (ansiktsbehåring), jag ælskar han, han ær superdupertrevlig, han ær från sydafrika, vi skulle få otroligt søta barn. Varfør kan han bara inte ælska mig.

 Med detta vill jag ha sagt att jag borde sova å inte blogga.

You see?

Godnatt

Gaaaaaaaaaaaaah!

Kommentarer
Postat av: Äm

Ojojoj han lät verkligen som en pudding! Ta och krocka upp han nu ;)

2009-07-28 @ 07:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0