Idag..

..skulle jag egentligen ha varit ledig men så kände jag att "äsch att jobba 7 dagar i rad är ju sjukt kul" så jag tog på mig att jobba idag! Pengar, pengar..ungefär det livet går ut på eller?!

Om lite mer än en vecka så bär det av hemåt för att fira av moder jord som fyller år - gissa om jag längtra?! Och inte allt för långt efter det så flyttar jag till min egen lägenhet och bara några dagar efter fyller jag tjugofem år!! Gisses vars tar tiden vägen?!

Kommande fredag är en bra dag, då är det löneutbetalning samt party med brudsen - kan det bli bättre? Nee!


/Äm


Kommentarer
Postat av: t

på fredag på fredag på fredag på fredag på fredag på fredag på fredag på fredag på fredag! Bara 2 dagar kvar, 2 dagar kvar, 2 dagar kvar! :)

2009-07-22 @ 17:58:44
Postat av: Äm

tagga tagga tagga tagga tagga tagga tagga tagga tagga! vi kör väl på en rejäl in-i-dimman-kväll?!

2009-07-22 @ 18:32:08
Postat av: t

absolut! :) om du köper röd vin så har ja kvar sen våran kväll sist som ja kan ta med! :) Måste ringas imorrn vart vi ska va och hur det blir! haha

2009-07-22 @ 18:56:56
Postat av: Äm

Check, check och check! :)

2009-07-23 @ 08:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0