Inte en natt som alla andra....

....för denna natt ringer hela 4 pers till mig! :) haha! lyckas svara på en som ringer tio i elva, men då hade ja redan somnat. Behövdes kan ja säga. Sen efter ja pratat med han så somnade ja glatt om igen och sen hade det visst ringt 3 st till. Va glad ja blev för då kände ja mig lite poppis, mindre glad att ja inte svara...va juh BARA roliga personer som ringt. Men men man kan inte alltid svara...haha! :)

Snart blire jobb iaf, känns skönt att va utvilad!

/T

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-19 @ 10:54:37
Postat av: Fi

jag ær helt sæker på att jag ville nå jætteviktigt ;) brukar va så vid den tiden på dygnet

2009-07-19 @ 10:55:43
Postat av: t

haha ja det tror jag med, ja lovar att ja ska ha ljud på och svara nästa gång! :)

2009-07-19 @ 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0