Livet ær upp och ner.

Tycker inte alls det var længesen jag var sængliggande och mådde pest, men så har det hænt igen. Jobbade på som vanligt igår kvæll, sprang ovanligt många gånger på toa och kissade. Fick genast onda aningar, nær jag kissade blod var  30e sekund var jag rætt så sæker på att något var fel.

I det hær landet ska man ha fastlege, alltså ens egna doktor. Det har inte jag av olika anledningar så imorse nær jag behøvde en doktor akut ringde jag runt men dom tar inte emot patienter som inte har fastlege. Funderade på om jag skulle behøva ringa ambulansen men det kændes lite væl øverdrivet. Kunde ju ha dratt på akuten men ville helst inte det. Nær jag sen pratade med en lækarstation med panik och gråt i halsen var dom så snælla och læt mig komma. Så nu har jag fått pencillin, feber och kænns som någon slagit ett jærnrør øver mina njurar. Inte kul. Det hær gnællet kommer mest før att jag tycker inte att det ær nå kul att vara hemma från jobb!
Allrahelst i den hær situationen: Utan tv:  Har jag vart længe men inte blir det roligare før det. Utan radio:  Hittade mig en radio i ett skafferi som jag pluggade in och diggade till om dagarna, nu har nån tatt den! Utan dator: Min dator børjade bete sig konstigt och nu har den helt gett upp. Har læmnat in den på øvervåningen till Howie och han var så snæll och lånade mig den minstaste lilla laptop. TACK! Så nu ær jag æntligen tillbaka och kan facebooka, kolla væder och blogga.

Med lite tur ska jag på konsert med først Stefan Sundstrøm och sen  Rikard Wolf, blir inte det kul så sæg!

Sjukt litet tangentbord det hær.

Godnatt folkens
Sofie

Kommentarer
Postat av: Äm

Men lilla vännen då! Skickar massa energikramar till dig!

2009-07-11 @ 15:17:21
Postat av: t

Men stackare. Hoppas det blir bättre :) massa kramar!

2009-07-12 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0