Min kväll!

Fick sluta en timme tidigare idag när jag är inne på mitt 9:e pass i sträck här, TACK gott folk sa jag. Gick hem och förbredde chicken green curry till mig och Howie.  Blev mycket gott och alldeles extra mumsigt då han stod för vinet. Såg på Love actually (man kan nästan tro det var en dejt men nej). Åh vilken film! Alldeles underbar ju!

Sjukt varmt här i huset då luften står stilla och det är 100 grader ute om dagarna. Tog oss en promenad runt stan och hamnade på en pub där dom har lokalt brygd öl. Mumsigt värre. I baren står en supertrevlig australienare som vi sitter och snackar med. Innan vi drar frågar han om vi vill följa med på grillfest imorrn. Runt kl 19 får vi skjuts nånstans för att grilla och sen till nån tjej och sen ut på stan. Man blir så glad när man träffar på såna här människor! Å dessutom, sjuuuukt snygg!

Jag är kär. Igen. Nu är jag kär i 3 stycken. Alla omöjliga att få.

Kram godnatt/Fi

Kommentarer
Postat av: t

wow fasen du kanske ska med till australien å kolla snyggingar?! :) haha

2009-07-04 @ 07:46:07
Postat av: Äm

Det här med kärlek är svårt! Men roligt att det finns trevliga människor här i världen! Ha det så skoj ikväll och hälsa australienaren! Aussi aussi aussi! (eller hur det nu stava?!).

2009-07-04 @ 12:51:00
Postat av: Maria

Australiere er såååå sjarmerende da!!



Hold på forelskelsene dine du, eller send en ned til meg!

2009-07-05 @ 13:14:43
URL: http://mariasrom.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0