Mycket har hänt..

..på få dagar!

I söndags var det min otursdag! Vi drog på Nydala och hade det gött i solen förutom den äckliga hoppspindeln som attackerad mig, samt måsen som bestämde sig för att skita på min bleka rygg och sist men inte minst så fick jag punka på cykeln - lovely!

Måndag och tisdag rullade på med jobb och en massa soffhäng och inatt vaknade jag till världens jäkla dundersmäll och hela huser vibrerade. Åskväderalabama! Försökte blunda och tänka på annat men så fort blixten slog ner så såg jag det igenom ögonlocken - mycket märligt! Lyckades iaf somna om efter ett tag och vips så var det onsdag och halvlek!

Jag längtar sjukt mycket till nästa helg då det blir hemfärd!!

Rasten är slut - back to work!

/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0