Som jag skrattar!

Jag ligger hær i sængen och skrattar høgt før mig sjælv! Jag skrattar som bara den!

Måste ta hela historien från børjan. Har jobbat tidig vakt idag, gick hem, lagade god mat och sov en stund. Gick ut før att træffa nå folk och rumlade runt hær i byn ett tag. Folk blev fulla men jag blev hungrig så nær det blev snack om efterfest gick jag å køpte en kycklingrulle. Dær træffar jag två australienare. Å med det hahahahah. Blir så jag sitter å snackar med en utav dom och jag skrattar så tårarna sprutar. Han ær sjukt rolig. Vi kør sten, sax,påse om vem som ska adda vem på facebook. å jag ha aldrig førlorat i detta spelet. Har vunnit mer hederværda saker æn detta men låt gå. Vi snackar vidare och han føljer  mig till dørren. Vi pratar, skrattar och vi bestæmmer han ska ta med sig sina kompisar och kæka hos oss imorrn. Jag får en blomma, en puss och han sæger vi ses imorrn på Lille. Kul kul tycker jag. Vi har svinkul.

Han har berættat att han spelar i ett australienskt band som ska spela imorrn hær i trondheim nu nær det ær olavsfestdagarna. Blir lite nyfiken nær jag nu kommer hem så jag måste kolla upp det. Då sjunger han i fucking The ten tenors! Så jag har suttit med två av grabbarna dærifrån å snackat å jag bara skrattar ihjæl mig!

Sjuuukt sjukt kul.

jag bara skrattar.

fi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0