I´m so..

..happy, happy, happy, happy!!


Igår vaknade jag och var inte alls på något bra humör. Allting gick fel och jag kände mig svart inombords. Men så kom jag på jobbet och där fick jag höra en rolig sak som gjorde att jag växte några centimeter och inte nog med det så fick jag veta att jag blev etta på lägenheten som jag stått på kö på vilket innebär att i slutet av augusti flyttar jag ur denna för att 1 september flytta in i den nya! Det finns inget bättre än när allting bara flyter på!

Ne nu ska jag käka lite frulle för att sedan hänga med Annso!



/Äm


Kommentarer
Postat av: Fi

Men så kul! :)

2009-06-02 @ 12:27:45
Postat av: Äm

Jaa det känns riktigt bra att det för en gångs skull flyter på!! :P

2009-06-02 @ 16:45:27
Postat av: Äm

peppar peppar ta i trä

2009-06-02 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0