Well, hello..!

Hej!
Jag har inte försvunnit, lämnat planeten eller grävt ner mig i en grop. Jag har bara dåligt med inspiration!

Resan till Mallis var en bra resa. Det var fint väder, bra mat (nästan överallt), småkallt i både poolen och havet. Allt som allt var vi 18 tappra släktingar som, hör och häpna, höll sams under 7 dagar. Helt otroligt! Vi hade det bra, kort sagt. Och för er som undrar, nej, inget flirtande för min del. Det var lågsäsong, bara massa bleka, feta, engelsmän som satt och ugglade på deras pubar. Vi kunde inte ens få några att släppa loss på den värsta karaoke-syltan ever..

Det blev dock ett stort minus efter resan...... eller plus blev det väl egentligen. All träning under året har varit förgäves.. tillbaka till ruta ett. Det blev nog lite för många öl under veckan och det måsta åtgärdas snarast. Fast jag har faktiskt blivit lovad en "vilovecka" av min kloka dam på jobbet, jag behöver tydligen en vecka för återställning först.

Jag har haft 3 riktiga bajsdagar. Bara massa strulpellar på jobbet och massor av jobb att hämta upp, så blir det alltid när man varit borta. Ingen som riktigt fixar biffen tydligen. Skönt att jag hade en ledig dag idag! Tyvärr så har dagen bara svischat förbi. I jakten på nya blomkrukor och gardiner innan fönsterputsningen så försvann halva dagen. Och efter fönsterputsningen skulle gardinerna fållas. Och efter fållningen av gardinerna skulle blommorna planteras om - och!! jag hade glömt köpa innerkrukor. Som tur var skulle jag ju åka och handla lite med Märy, så då skulle det ju lösa sig ändå. Eller inte.

Efter en runda på Coop, Willys, ett stängt Plantagen, lilla Coop, OKQ8 Haga, ICA Berghem så lessnade vi totalt och åkte på ICA Kvantum. Precis som på ICA Maxi så har dom allt, lite mindre yta men massor av roliga varor.. Och där var dom! Mina nya innerkrukor! (Sen att dom inte riktigt passade till de nya blomkrukorna var ju en miss, men rötterna till blommorna är nöjda iaf!)

Nu är det dags att göra sig redo för ett tidigt sänggående, jag hade visst förträngt att det var dags för clinic imorron. Bajs.. Ingen mening att tro att man ska bli utsövd den här veckan..



/a

Kommentarer
Postat av: Fi

Alltså jag har också varit på jakt efter dom där nedrans innerkrukorna vid ett tillfälle och dom är ju helt omöjliga att få tag i! Tydligen är det sånt man ska ha hemma sen tidigare! Gött å höra att du haft det bra iaf :) kram kram

2009-05-28 @ 21:51:15
Postat av: Äm

Ica Kvantum is the shit!! ;)

2009-05-28 @ 22:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0