Första natten i nya lyan!

Nu har jag äntligen flyttat! Inte för att jag fått gå å vänta så länge, det hela gick väldigt hastigt till. Fick ett sms av markus igår att han flyttar in IDAG. Jag jobbade sent igår å skulle jobba tidigt idag. Höll på att få en hjärtinfarkt av stress men lyckas byta till fri idag. Pjuh. Uppe med tuppen och städat och packat ur. Så skriver han igen å säger att han inte flyttar in idag iaf, han må betala depositum innan han får nycklarna. Jajja, nu har jag iaf kommit in i mitt nya palats. Det är så fint så ni kan inte ana! Loftlägenhet med snetak, vit väggpanel å brunt trägolv. Kommer bilder så fort jag fått lite ordning här. Just nu står en gigantisk säng i vardagsrummet, så den ska jag montera ner och ställa in i sovrummet, där sängar borde stå. Ååh det kommer bli så bra!

Men imorrn jobb å sen blir det en natt på Scandic med Hanne. Har man inte nån karl får man ta en vän.

Snakkes!

/Sofie

Kommentarer
Postat av: t

jag bara väntar på bilder! :) kul å få eget äntligen....haha måste nog skaffa mig nått eget själv! :D haha! massa kramar till dig

2009-09-12 @ 08:01:23
Postat av: Äm

Guuu va mysig lägenheten låter med snetak!

2009-09-12 @ 11:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0