Nu ni flickor!

Mitt dassiga hår blev idag mörkt som mörktsom! Var ett tag sen mitt hår var i denna nyans. Jag var ju rätt fin som ljus, men inte så fin i choklad så nu fick det blir mörkt.

Nu har det blivit ganska ordning och reda i mitt palats. Joachim har vart här hela dan och hjälpt mig. Vi började med att hämta en soffa i mitt gamla kollektiv. Var en halv millimeter ifrån att vi inte skulle få in soffan genom min lilla loftsdörr men vi klara det. Sen var det dags att montera isär sängen som skulle in i sovrummet som inte är så mycket större än sängen. Då hade vi visst fel verktyg. For på jakt runt i stan som resulterade i några verktyg men mest en massa annat. Men bara bra saker, som skurmopp och söppelhink, glas, duk, kökspray, tvättmedel och en godisskål. Sista tingen att göra var att skruva ihop bordet men skruvarna var poff borta. Dom hade visst Malin och Daniel (som bor under mig) råkat få med sig när dom byggde lådan.

Vi har iaf fått till det mesta och det börja likna ett hem. Men bästa av allt var att jag fick lite tid med kära kusin som alltid får mig att skratta. Han e så kul att vara med!

Sen till kvälls kom Hanne på middag. Efter massa om och men lyckades hon hitta hit och jag hade kokat ihop Gunnels fantastiska broccolisoppa. Mums! Sen såg vi en film och med det kommer jag antagligen ha magrutor när jag vaknar imorrn. Hoodwinked, för den som inte sett den.

Så pep det i mobilen. Det var ett sms jag väntat spänt på men inte trodde skulle komma. Mötte en fantastiskt vacker skapelse på lördag natt när jag och Hanne var påväg till hotellet för att sussa. Hade spanat lite på han på kvällen men inte vågat prata med. Han har blonda lockar, är berest, rolig och läser socialantropologi. Så nu ska vi träffas. Jag som inte hunnit blivit vältränad än! (som jag kommer bli efter som det är stuprätt uppför hela vägen hem till mig).

Å biljetter är bokade till Öland, som jag längtar efter Linda å bebis och semester! Ska bli så deilig!

NI MÅSTE KOMMA SNART! SAKNAR ER!

Kramar i massor/
Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0