Nytta med nöje? eller blev det rätt där?

Idag har ja hjälpt far med att såga virke uppe i Ormsjö. Så har fått mig träning men samtidigt har ja hjälpt han, men frågan är om det va värt tränings delen. Har fasen blåmärken över hela mig, eller egentligen bara på armarna och bäckenbenet! haha! men vi säger att det va bra........trött är ja juh iaf! haha!

Så ja fortsätter blogga om mitt liv eftersom ingen annan gör det....hmm...skärpning, så tråkiga liv kan man inte ha! haha! Eller är det jag som skriver om allt tråkigt men det skiter ja i iaf...:) haha!

Ikväll vet ja inte om det blir styrdans eller inte.....haha.....får se vad kvällen bjuds på, först ska ja ta å duscha iaf....låter som en bra idé! haha!

Ha en trevlig kväll, för det ska ja ha!

/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0