Saker jag vill just nu!

1. Få en lägenhet
2. Få ett bra deltidsjobb
3. Vinna på lotto
4. Hälsa på ALLA vänner runt om i sverige

Finns mycket man vill men lite som blir gjort. Önskar ja kunde fara ner till Öland med Sofie och hälsa på Linda, men just nu ser det mörkt ut. Har blitt hundvakt nästa helg. Jag önskar att folk kunde sluta klaga så mycket på saker och ting som inte angår dom.  Jag önskar min telefon håller i ett år till. Önskar att jag finner mig en vardag snart.

Många saker men lite som händer.

Nu blir det Comedy Fight Club med Kodjo Akolor!


/t

Kommentarer
Postat av: Äm

Kodjo är sjukt kul! Haha! :)

2009-09-25 @ 08:48:14
URL: http://tillvidare.blogg.se/
Postat av: fi

ööööööh? öööööh? inte hälsa på nå kompisar i norge? öööööh?

2009-09-25 @ 10:17:59
Postat av: t

Självklart alla polare i norge med! :)

2009-09-25 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0