Sjukt ont! WHY?

Fick nyligen svin ont i magen, det är som övre delen av magen....hmm, kan det va att ja åt potatis på golfbanan? Hmm, tokigt det där! :D haha! Eller är det för att ja inte gjort nr 2?

Idag hade vi Maskinmästerskap i golf och jag kom 5:a av 8:a och jag har ALDRIG spelat golf förut, det måste tilläggas för det hade alla andra gjort...haha även om dom inte va bra så ha dom gått en runda, så lite vana hade dom å inte jag...haha!

Näe nu kanske man ska hoppa in i duschen, eller? näe skiter i det idag, ska juh ändå inte umgås med folk! haha!

tjing!
/T


Kommentarer
Postat av: Äm

Ursäkta men är inte haf folk eller?! :P

2009-09-04 @ 08:20:09
Postat av: Äm

haf=jag :P

2009-09-05 @ 13:06:38
Postat av: Birgitta

Grattis ! Det gick ju bra ändå för att vara första gången på golfen.Finns bara ett sätt att bli bättre o det är att träna o träna =).Sköt om dig

2009-09-06 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0