Turner som person!

Jag är en person som MÅSTE få äta när ja kliver upp, väntar ja för länge så dör ja.
Så därför sitter ja här på bussen mot Umeå och äter makaroner och korv till lunch,
eftersom ja inte kunde hålla ut på frukosten till tio, det gick inte!
Sån är jag och kommer alltid att vara!

Det tokigaste är att på Torsdag sitter ja på en bussen igen men då tillbaka till
Dorotea för att va hundvakt när mina föräldrar drar på mini semester ner till
Söderfors.

Klart man längtar iväg. Jag drömmer fasen om Thailand varje natt, men nu
ska ja faktist hitta mig en vardag och ta det lugnt ett tag.
Planen om thailand den har ja om några år när ja är rik eller när Jerry är rik.
Ni skulle bara veta.....

Imorrn ska ja göra stan iaf, köpa mig hårspännen! Mycket viktigt!

/Turner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0