Usch och fy..

..va dålig jag varit på att uppdaterat. Skärpning!

Jag lever och mår. Trivs i lägenheten men det skulle inte skada om jag lyckades få upp spegeln i hallen och hyllorna i rummet. Ett soffbord och några kuddar, samt svarta hissgardiner och några hyllor till måste införskaffas sedan är allt kalasbra!

Helgen spenderades hemma i Dorro där jag gjorde så lite som möjligt! Åt god mat, smaskade massa karra och såg filmen Män som hatar kvinnor. Jag säger bara SHIT vilken bra film!!

Och igår när det var dags att åka tillbaka till stan hade jag med mig både hjortronsylt, lingonsylt, Västerbottenspaj med kantareller samt PALT! :)


Nej nu är det dags att jobba sista timmen innan det är dags att cykla hemåt. Ett stop på affärn för att inhandla lite frulle. Kylskåpet gapar tomt!!

/äM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0