I höstens mörker....

....så ska vi slå slag i saken å dra upp mot Maries stuga i Storjola och bada badtunna och surra en massa. Men vänta här nu, det är ju inte ens vår...haha, tänk va mycket sommaren har att erbjuda! Helt fantastiskt. Kommer bli en sjukt bra sommar, det har ja på känn, massa grillfester hos Annso och sitta å kika på skogen å dricka vin hos Marie på hennes balkong! :P En tripp till Trondheim måste inbokas med, måste testa uteserveringarna där. haha! Å hos jag blir det inte-gå-ut-på-balkongen fest! :) Tänk er, en massa singstar, som vi ska skrålla...jippi... Annars är jag helt opepp, men det ska jag ta å fixa, efter lite piller från apoteket så blir man pigg och fräsch! :) haha! Kärlek till er mina vänner! /t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0