2010

Då var ett nytt år här.

Det gamla kan sammanfattas som ett som ett mellanår. Mitt liv har blivit till vardag, jag har fallit in i rutiner. Jag har haft få utsvävningar och äventyr, men de jag har haft har varit givande. Det har infunnit sig en ganska mörk och egoistisk sinnesstämning ibland vilket gjort att jag till mångt och mycket valt att dra mig undan och ta det lugnt. Om det beror sig på den berömda "väggen" eller allmän avsaknad av gnista måste jag låta vara osagt. Hur som helst har det varit ett år av nya erfarenheter, eftertänksamheter, några nya bekantskaper - på både gott och ont. Det har varit ett år med lite pengar, ett par dagar på resande fot, nya träningsupplevelser, alldeles för lite fotodokumentation, för mycket tidsstress, många skratt, några inslag av uppgivenhet och gråt. MEN tack och lov, massor av glädje. Och kärlek - till er och från er mina vänner.

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0