Jag är så..

..LYCKLIG! Snön faller utanför så att man blir alldeles yr i bollen. Flingorna virvlar runt och backen är nu vit. Dock kommer den att försvinna lika fort MEN vad gör det? Den är på ingång och den har visat tecken på att den finns.

Förra fredagen skrev jag min första tenta, helgen spenderades hemma i Dorro och nu är vi inne på moment 2 i skolan. Allting går i en väldans fart. Julmusten kan nu inhandlas på ica och julsakerna börjar komma upp på hyllorna. Snart är det december månad, julafton, nyår och ett nytt år!

Nej, nu har jag 200 sidor att plöja igenom. Kanske dags att ta tag i det?



/äM

Kommentarer
Postat av: T

Ja snart är det december, jag ska nog hålla mig med julmusten och pepparkakorna och glöggen tills december. Kanske fira in första advent med det å tända första ljuset....MEN å va mysigt. Längtar till december, det är ju bara en GRYM månad! :)

2010-10-14 @ 19:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0