Klockan är..

..bara strax efter åtta och jag är tröttare än tröttast! Jag har dock bara mig själv att skylla på som inte somnade fören efter fyra imorse. Men det var det värt ;)

Efter skolan igår var jag duktig och satt i Röda rummet för att läsa lite nödvändigt inför litteraturseminariumet som vi har på tisdag, boken är dock som sirap så det går trögt! Kvällen spenderade tillsammans med Ajmsofine i en av SF´s soffor till filmen "Lyckan, kärleken och meningen med livet". Som vanligt trugade jag i mig alldeles för mycket popcorn, men gott var det.

Så var det då lördag och denna dag har bara svischat förbi! Har myst i höstsolen, köpt mig den mysigaste vinterjackan man kan hitta, ätit god mat, läste lite ur sirapboken och nu ligger jag utslagen i soffan. Bara skit på teven och ingen energi för att göra något. Funderar starkt på att krypa ner i sängen och sova..

Imorgon ska jag försöka ta mig iväg och träna lite, annars blir det bara en massa plugg!!

En runda Betapet för att fördriva tiden kanske?!

/Äm

Kommentarer
Postat av: Tina

Höstsol å massa färgrika löv, GUD så underbart! :) Kommer väl hit snart hoppas jag! haha!

2010-10-03 @ 07:31:17
Postat av: Äm

Jaa det är så underbart! Denna vecka har vi haft sol nästan varje dag (förutom idag då)! Och vad livet känns mycket lättare :P Haha!

2010-10-03 @ 14:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0