Norgerapport!

Nej kommer egentligen ingen rapport. Verkar bara som att jag har totalt gett upp det hær bloggandet. Sitter å skriver på ett norskt tangentbord så unskyld om det hær bara ser ut som tull ;)

Det ær min avsikt att bli mycket duktigare på att skriva hær, det ær ju trots allt ett bra sætt å få med sig vad som hænder i era och mitt liv. Før vi rings ju inte som varje dag ;)

Jag jobbar vældigt massa nu på mina två jobb. Blir vældigt ofta dubbelpass som att jag først ær på restaurangen och sen dær på konserthuset. Men ær vældigt skoj dær då, får med mig massa roliga konserter så det gillar jag!

Nu klockan två ska jag ivæg på personalfest med hela gænget, skoj!!
Å på onsdag åker jag till Rom, yey! :)

Skøt om er ælskade vænner å tar er en minut å hør på 22, fantastiskt!

http://vimeo.com/14651252

hade på bade!
/Fi

Kommentarer
Postat av: Äm

Men va glad jag blev för en Norgerapport! Jag tänker väldigt ofta på dig min vän. Och till Rom, inte avis alls..nejnej! ;) Hur länge blir du där? Låter som du har det väldigt bra på andra sidan gränsen. Vem vet, kanske flyttar jag dit då jag är färdig förskollärare :P Kram!

2010-10-03 @ 14:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0