Tjugofjärde september tvåtusenelva..

..och jag håller mer föregående skrivare om att det är dags att återuppliva bloggen igen. Även jag läste igenom tidigare inlägg och jag blev alldeles varm i hjärtat.
Vad har hänt sedan sist då? Termin 2 av 7 avslutades med fina betyg och jag fick sommarlov!! Det inleddes med en tripp ner till kungliga huvudstaden och mys hos Syster & J. Därefter var det 6 veckors jobb på fritids i Dorotea som gällde och det innebar även 6 veckor med mamma och pappas goda mat. Vädret var kanon och nästsista abretsveckan önskade jag regn varje dag, det är nu konstaterat att man kan få för mycket av det goda! Jag avslutade lovet med att närvara på Hugos namngivning och då även få äran att bli en av hans fyra faddrar. Därefter blev det en 5 dagars resa ner till Sälen och ett kärt återseende av nära och kära. Vips så var 13 veckors "ledighet" slut och det var dags att återvända till skolbänken och mina underbara klasskamrater. Jag är nu halvvägs in i första kursen och det är bara 3 månader kvar till jul..ja tiden går lika fort nu som tidigare!
Med det mina vänner lovar jag att göra ett försök att hålla er uppdaterade om vad som händer på Strombergs väg!
Puss!
/Äm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0